poniedziałek, 27 maja 2013

Dwie słonecznikowe konewki...

 Króciutka sesja zdjęciowa z tarasu,
a na nim konewki.

Jedną, tą większą wydobyłam spod sterty gruzu.
Była w opłakanym stanie...

.

 Do upiększenia użyłam zwykłych serwetek.
Kropeczki pomógł mi zrobić ołówek z gumką, która śmiało może zastąpić stempelek.
Drugą koneweczkę- dzbanuszek już znacie.




Konewki będą mi służyły do podlewania pomidorów,
które posadziłam w doniczkach.


Filemon oczywiście asystuje mi we wszystkich moich poczynaniach :).




Pa!

23 komentarze:

  1. Cudne, świetny klimat.
    A te oczy Filemona, naprawdę są takie zielone?
    Piękne, wyraziste, cudowne.
    Pozdrawiam cieplutko.Iwona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Niestety, oczka mu troszeczkę podmalowałam... Lubię nieraz w programach fotograficznych zmieniać świat :)

      Usuń
  2. przecudne prace:))A kociaczka masz słodkiego pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Konewki piękne:)
    Filemon tak asystuje Tobie jak mój Franek,musiałam pewnego razu zejść z działki ,jak plewiłam marchewkę ,bo co wyplewiłam to On urządzał sobie turlanie:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Konewki piękne, w moje ukochane słoneczniki. Ale.... ja tam widzę tylko piękny okrągły stolik i stolik po maszynie do szycia... I moje oczy robią się coraz większe a na twarzy banana od ucha do ucha. CUDA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne obie! Ach żeby juz naprawdę letnie klimaty przyszły!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne :) Filemon jest superowy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super konewka i dzbanuszek. Kociak fajowy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna ta słonecznikowa kolekcja!Taka radosna i letnia:)Fajna i praktyczna dekoracja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ukochane słoneczniki na konewkach tworzą świetny letni klimat - gratuluje :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie przedmioty. Często rozglądam się właśnie za konewkami. Po ozdobieniu wyglądają pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo przyjemnie się robi te duże konewki, też mam taką w swoich zbiorach ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne są te konewki w słoneczniki!
    bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne prace i wspaniałe motywy kwiatowe:)

    OdpowiedzUsuń
  14. słonecznikowy szał normalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjnie odnowiłaś konewkę! Dostała drugie życie i pięknie wygląda :)
    Filemon sprawdza czy wszystko ładnie rośnie :)))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  16. Konewki prezentują się wspaniale! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też "zachorowałam" na słoneczniki:)) Piękne koneweczki!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Słoneczniki to najpiękniejsze kwiaty na świecie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Jesteś czarodziejką od ratowania staroci:)Cudne te słoneczniki!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jezu, siedziałam na Twoim blogu PÓŁTOREJ GODZINY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ostatnio byłam tak zawalona, że na nic nie miałam czasu, musialam wsio nadrobic, obejrzeć, poczytac i podczas tego nadrabiania, ogladania i czytania myslałam tylko o jednym - kurcze, a może Ty bys tak kiedys do mnie przyjechała.... ???

    OdpowiedzUsuń