wtorek, 25 marca 2014

Kolorowa, domowa wiosna...

Fajnie mieć tak wielką i wspaniałą grupę wsparcia !
Mówię o Was Dziewczyny, bo to dzięki Waszym komentarzom, miłym słowom
i mądrym spojrzeniem na życie załadowałyście moje akumulatory.
Dziękuję !

Bardzo się cieszę, że poduszka, którą można wygrać już 10 kwietnia 
zdobyła Wasze serca.
Oj, chciałabym obdarować wszystkich chętnych...,
ale, same rozumiecie... Wygrana może być tylko jedna.

Maszyny nadal stoją w kącie,
a mnie niemoc zniewala.
Muszę je zawieźć do serwisu (ok. 80 km).
Niby niedaleko, ale praca nie pozwala wyrwać się z miasta.

Nie mogę szyć, więc głupieję i wymyślam....

Z tej głupoty mam nowe świeczki.



Nie są ozdobione żadną techniką !

Jeśli Wam się spodobały to zdradzam  "tajemnicę".
Po prostu wydrukowałam na zwykłym papierze grafikę i przykleiłam taśmą dwustronną do świeczki.




Dla mnie taka ozdoba jest super fajna.
Jestem zmienna, więc jeśli mi się obrazek znudzi lub nie będzie pasować do humoru,  czy nastroju to go zdejmę i zmienię na inny.
Myślę, że spokojnie świeczka dopali się do grafiki i będę miała ochotę na zmianę:).
No i najważniejsza sprawa- koszt minimalny,
a kreatywności maksymum...

Ciekawa jestem, czy świeczki Wam się spodobały...
Co myślicie o takiej "technice" ozdabiania świeczek bez techniki? 
(hihi)



Wbrew pogodzie za oknem 
w domu rozkwita wiosna.







Pozdrawiam wiosennie i kolorowo.
Wasza Insomnia.




25 komentarzy:

  1. Też tak kiedyś ozdobiłam świeczkę i jest tak jak piszesz- pracy w sumie mało, a efekt wielki :) No i świetnie dobrana kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza aranżacja wiosenno-przedświateczna. Uwielbiam hiacynty :-) A zajączki...słodkie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne aranżacje poczyniłaś!

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę,że różowy kolor zajmuje w tym roku wiosnę:)pomysł na świeczki fajny:)mam tą grafikę,tylko dużą:))ale zawsze można zmniejszyć:)zajączki słodkie:))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny pomysł! Z pewnością "sciagne" to po Tobie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny pomysł :) Pozwolisz że skorzystam ? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubie takie pomysly , rach ciach i juz;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Proste a takie efektowne:) Zdjęcia ciekawe:) buziaki aga

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł ze świeczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna technika! :)))
    A zajączków, to żal odpalać, taki słodziaki :)
    Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  11. super ci wyszły te świece :)
    piekny motyw serwetki
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w odwiedziny:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świeczki super. Ja ozdabiam "koronkami"z papieru. Świeczuszki króliczki urocze; i w moje ulubione kropeczki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. pięknie ,ale ty masz pomysły!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Prosto i efektownie! Super pomysł.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomysł na świeczki bardzo fajny. Ale najbardziej zakochałam się w świeczuszkach w kształcie zajączka :) Przepiękne zdjęcia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Kurcze nigdy bym nie powiedziała że to tylko wydruk. Byłam pewna że to decoupage :)
    Taki prosty sposób a efekt świetny!

    OdpowiedzUsuń
  17. Co tu dużo pisać, bajkowo u Ciebie Jolu!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Podobają mi się świeczniki. A pomysł można wykorzystać nie tylko do świeczek:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem zachwycona tym rozem i motywami rozyczek. Super

    OdpowiedzUsuń
  20. Witaj! Ślicznie wiosennie tu u Ciebie, czuć dobrą energię, Fajnie, pozdrawiam Dora

    OdpowiedzUsuń
  21. jak ładnie, romantycznie:)
    Pozdrowionka
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  22. ależ wiosennie u Ciebie, pięknie....

    OdpowiedzUsuń
  23. Świeczki piękne i super sposób na ozdabianie bez jakiejkolwiek "techniki" :)))

    OdpowiedzUsuń