wtorek, 22 kwietnia 2014

Mam maszynę i nowe pomysły...

... i po świętach...



Maszyna naprawiona, domownicy się porozjeżdżali,
mam czas dla siebie i swoich pasji :)


 Uszyłam nowe poduszki.
Szyłam je z wielką ochotą- oj, czekałam na maszynę prawie trzy tygodnie.
Z rozpędu porwałam się na uszycie Piotrusia-
przytulanki do poduszki.
Oto on ...


 Trochę się namęczyłam, 
ale chyba mi się spodobało, bo mam w planach uszyć mu siostrzyczkę i braciszka.

Tak naprawdę, to idę do pracy ociągając się...

Zakupiłam kilkanaście nowych wzorów materiałów,
oglądam je, układam, dopasowuję...
Kombinuję co z nich uszyć...

i nie mam czasu na pracę!
Wy to chyba rozumiecie :)




Pozdrawiam serdecznie.
Pa!


20 komentarzy:

  1. Śliczna poduszka:) A zapasów tylko pozazdrościć:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękne materiały. Poduszki i przytulanka są śliczne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. o matuchno, ale masz zapasów !!!!!!!!!!!!!! Same cudowności !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj ślicznotki z tych szarych poduszek ;) Piotruś fantastyczny... aż przypomniała mi się moja szmacianka Zuzia z dziecięcych lat i łezka się w oku zakręciła ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę nie próżnujesz po świątecznym lenistwie. Ale cieszę się na te nowości u Ciebie, będę mogla podziwiać kolejne cudowne szyjątka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne te szarości! Ja podobne materiały kupuję w drecotton, a Ty swoje zapasy gdzie zdobywasz?

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczności uszyłaś! A zapas materiałów jest imponujący! :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Daj pobuszować mi trochę po Twojej pracowni i nacieszyć oczy tymi pięknościami ! :-))

    Piotruś iście Piotrusiowany Spioch wyszedł Ci booooosko ! :-))

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna poducha! :)
    Zazdroszczę tej wspaniałej umiejętności szycia! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile różności w tych materiałach. Z niecierpliwością czekam co z nich powstanie.
    Piotruś uroczy. W sam raz żeby się do niego przytulić.

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę, że ta rozłąka z maszyna wpłynęła bardzo dobrze na Ciebie, bo już powstają kolejne cuda. Nie dziwię się ,że nie masz ochoty iść do pracy,jak masz zapasy takich pięknych materiałów i głowę pełną pomysłów. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna poducha i sliczna kolekcja materiałów

    OdpowiedzUsuń
  13. Szyj, szyj bo masz piękne materiały i powstaną wspaniałe rzeczy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Boskie poduszki, boski Piotruś a materiały marzenie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pan Piotruś jest czarujący:). Materiały i ich ilość też robią wrażenie. Życzę owocnej pracy:).

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdraszczam takich materiałowych zapasów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piotruś kochany:) Podusie, jak zwykle czarujące:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Alle pokaźne zakupasy :):):) piękne rzeczy zapewne uszyjesz pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń