sobota, 5 kwietnia 2014

Melancholijne serduszka...

 Pół nocy przesiedziałam słuchając  pięknego głosu Mirka Breguły
z zespołu Universe.

Piosenki przez nich wykonywane znam od wielu lat, bardzo mi się podobały, 
ale właśnie wczoraj wgłębiłam się w historię Mirka.
Wsłuchując się w słowa, w barwę głosu
poczułam wielki smutek, że nie ma go wśród nas.
Wybrał swoje anioły ...... zakończył sam swoje smutne życie ....
Pozostał żal i kilka (dla mnie zbyt mało) piosenek... 

 Znacie ich piosenki? Piękne słowa, które każdy z nas chciałby usłyszeć?
Każdy z nas chciałby je do kogoś szeptem powiedzieć...
Posłuchajcie....................................
Piękne słowa !!!




Kto zna- na pewno z przyjemnością usłyszy kolejny raz.......
Kto nie słyszał- może mu się spodoba i sięgnie po następne ....
"Blues na wpół do piątej rano",
"Wołanie przez ciszę"
lub
"Bo to taka piękna miłość "




Serduszka dla wszystkich, którzy wpadli w melancholijny nastrój.







Życzę spokojnej nocy i niedzieli.
Uściski serdeczne.
Wasza melancholijna Insomnia





13 komentarzy:

  1. Kochana, piękne serduszka:) A muzyka piękna, znam dwa ich utwory i powiem szczerze, że nie wiedziałam:) Dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słucham z Tobą. Wszystkie po kolei.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne są te serca. Universe lubiłam bardzo i nie rozumiem samobójstwa wokalisty. Po co? Bohater książki "Ketchup" Adaś Jebutko alias Ketchup, wielki snob, tez musiał mieć śmierć w wielkim stylu, na pokaz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne i niezwykle wymowne serducha :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Serduszka podziwiam jak wszystkie Twoje prace! Dziękuję za ten piękny utwór, też słuchałam Universe i z przyjemnością posłucham kolejnych:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mirek to moja młodość:))często bywał w moim mieście z koncertem,a ja nie opuszczałam zadnego i tak jak Ty nie mogłam się pogodzić z jego losem:))piękne serduszka różane:)))piękne:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja mlodsoc zzespolem Universe..
    Znalam Mirka przelotnie..
    Sciskam Cie mocno:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kolorki, uwielbiam Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam te cudności!!!
    I dumam dlaczego jednym aż nadto dano talentów, a innym (np. mnie)...wcale? ;-(
    Pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  10. Od niedawna jestem blogerką , zafascynowana Waszym światem codziennie odkrywam nowe bratnie dusze..... Ty mnie zaskoczyłaś umieszczając na blogu muzykę którą kocham i słucham prawie codziennie. Po tragicznej śmierci Mirka płakałam tydzień .....i słuchałam jego ostatnich piosenek.Mijam jak deszcz.... błagał tam o pomoc, która nie nadeszła. Dziękuję Tobie za pamięć o Nim..... Pozdrawiam Sylwia fanka Universe

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za miłe wspomnienie o Mirku Bregule - przypomniały mi się czasy mojej młodości!

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam ten zespół i szkoda ,że Mirka nie ma już z nami ....

    OdpowiedzUsuń
  13. ..piekna muzyka mojej mlodości, pozdrawiam i zapraszam na rymowanke o Dusi...

    OdpowiedzUsuń